Wednesday 21 December 2011

PROGRAM HARI MUHIBBAH PERMOR 2011


  Pada 18.12.2011, Persatuan Pendidikan Moral telah menganjurkan Program Hari Muhibbah PERMOR yang bertempat di Padang Kolej Aminuddin Baki. Program ini bertujuan untuk memberi peluang kepada para mahasiswa/i untuk menghayati semangat kerjasama dalam setiap aspek kehidupan termasuk aspek kesukanan selain dapat mengeratkan hubungan silaturrahim antara pelajar Pendidikan Moral (AT41) dari semester 1 hingga semester 8 termasuk pelajar yang mengambil minor Pendidikan Moral. Program ini juga dapat mengembangkan bakat pelajar Pendidikan Moral dalam semua bidang termasuk bidang sukan. Terdapat beberapa acara yang dipertandingkan dalam program Hari Muhibbah ini seperti sukaneka, explorace dan juga street soccer.
            Antara objektif lain hari muhibbah PERMOR ini diadakan adalah untuk :
  1. Meningkatkan semangat perpaduan, kefahaman berlainan budaya dan semangat keprihatinan sesama ahli persatuan melalui aktiviti sukan yang dilaksanakan selaras dengan konsep ”Satu Malaysia”.
  2.  Menghargai komitmen yang ditunjukkan oleh ahli persatuan di atas setiap program yang dilaksanakan oleh persatuan.
  3.  Dapat memberi peluang kepada pelajar Pendidikan Moral untuk menunjukkan bakat kesukanan yang mereka ada.
  4. Mewujudkan kerjasama dan semangat juang yang tinggi dalam menjayakan program persatuan.Merapatkan silaturahim antara Mahasiswa/i dan pensyarah kursus.
Program ini berjaya mencapai objektif tersebut. Saya berharap program ini dapat diteruskan supaya hubungan antara ahli PERMOR dan pensyarah terus terjalin dan dapat melahirkan mahasiswa yang produktif.
Disediakan oleh : Lukman Bin Mohammad, Pengarah Program Hari Muhibbah PERMOR 2011.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More